Owoc Łącki Koncentraty Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 na poziomie AA.
Data publikacji strony internetowej: 01.05.2025
Data ostatniej aktualizacji strony: 15.05.2025
Status zgodności
Strona internetowa jest częściowo zgodna z WCAG 2.1 na poziomie AA z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
-
niektóre elementy graficzne nie mają przypisanych alternatywnych opisów (atrybut alt);
Przygotowanie deklaracji
Deklarację sporządzono dnia: 01.05.2025
Deklaracja została sporządzona na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot.
Ułatwienia na stronie
Strona www.ol-koncentraty.pl posiada następujące ułatwienia:
- brak kolorów
- odwrócony kontrast (czarne tło - białe litery)
- rozjaśniony kontrast
- możliwość powiększenia i pomniejszania liter na stronie
- możliwość wyłączenia skryptów na stronie
- możliwość zatrzymania animacji
- zoom strony
- powiększenie kursora
- sterowanie klawiaturą
- wyświetlenie tekstów alternatywnych dla obrazów
- podkreślenie nagłówków lub linków
- wersja mobilna strony
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki i obsługiwać stronę za pomocą klawiatury.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
-
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Telefon: 18 447 03 81
-
Osoba do kontaktu: Renata Pogwizd, pracownik administracji
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnych oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo do:
-
zgłoszenia uwag dotyczących dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
zgłoszenia żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
wnioskowania o udostępnienie informacji w formie alternatywnej.
Żądanie musi zawierać:
-
dane osoby zgłaszającej,
-
wskazanie, o którą stronę lub element chodzi,
-
sposób kontaktu,
-
preferowaną formę udostępnienia informacji, jeżeli żądanie dotyczy udostępnienia informacji w formie alternatywnej.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli nie będzie to możliwe, poinformuje o tym w tym terminie, wskazując nowy termin realizacji, nie dłuższy niż 2 miesiące.
Dostępność architektoniczna
W zakresie dostępności architektonicznej:
- komunikacja pozioma - korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – schody, brak wind,
- do pomieszczeń mają tylko wstęp upoważnione osoby, dostęp udzielany jest przy pomocy elektronicznych kart dostępowych,
- zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku - tablice informacyjne,
- brak zapewnienia wstępu do budynku osobie korzystającej z psa asystującego,
- zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób - komunikaty dźwiękowe, oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji,
- parking własny
W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
- brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.